En vecka har gått

23 Maj

Jag har ätit gott vilket alltid är trevligt, men den största vinsten så här långt är hur mycket bättre jag känner mig i lederna. Förändringen kom redan några dagar efter att jag slutat med socker och andra kolhydrat-källor då jag vaknade en morgon och förvånat konstaterade att det inte värkte där det brukade. Helt underbart. Dessutom så är jag piggare än på många månader, socker-abstinensen är helt utan obehag och jag är förundrad.

Om någon är nyfiken på vikten så får jag göra er besvikna, äger ingen våg längre sedan den gamla gick sönder och känner mig själv  inte särskilt nyfiken på min vikt. Kommer att mäta mig och rapportera om framsteg i mått i stället framöver.

Kommentera

